czwartek, 8 marca 2012

68

 Z każdym dniem z wielka radością wyczekuję wiosny, z niecierpliwością czekam na pierwszego motylka, na pierwsze wiosenne kwiaty i zielone pączki na drzewach ;)
Z mojej zimowej "depresji: pozostało już niewiele,k częściej się uśmiecham, negatywnych myśli jest już mniej. Z A ;* każde jakieś niejasności wyjaśniamy od razu tak jest po prostu łatwiej :) Teraz nie będziemy widzieli się aż 3 tyg więc jeszcze tydzień muszę poczekać, ale dam radę i On też. Wierzę w nas! :D ostatnio z każdego dnia na dzień okazuje mi tak wiele czułości i miłości, której przez ostatnie dwa tyg mi brakowało. Z wielką niecierpliwością czekam dnia gdy będę mogła zatonąć w jego męskich ramionach, w których zawsze czuję się mega bezpieczna.

Dziś z Karoliną-moją nową współlokatorką ugotowałyśmy rosołek, który jest megaa! ;D
Upiekłyśmy też super babeczki ;D
To był udany dzień! :D

1 komentarz:

  1. No i bardzo mądrze i dorośle :)
    Aby Wam się układało, a słyszałam, że wiosna już za tydzień ;)

    tanatoza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń