niedziela, 6 maja 2012

78

Jejuu dziś rozmawialiśmy przez telefon godzinę czasu, zleciało jak szalone, nawet nie wiem kiedy. Ale jego głos mówiący, że mnie kocha ehhh ;))) Pisząc to mam łezkę w oku, ale dzięki tej rozmowie wiem, że nie jest mu tam źle. Dowiedziałam się więcej niż przez sms, ta rozmowa dała mi siłę, by czekać. Jeszcze 98 dni i już będziemy razem, będziemy tulać, busiać jeju jeju jeju ;D :D :D to tylko 14 tygodni. Damy radę! Ja to wiem! Ehhhhh ♥ ♥ kocham kocham kocham. Kocham życie, za to że umożliwiło poznać mi najcudowniejszego mężczyznę na Ziemi! :D i najlepsze na świecie jest to, że ten mężczyzna chce być tylko ze mną!! Oł jeeee ;D Jak widać rozmowa z nim działa cuda ;D więc w dobrym humorku idę spać. Dobranoc! ;)

1 komentarz:

  1. Nooooo i tak ma być! :) Prawdziwa miłość potrafi dodać człowiekowi siły w oczekiwaniu na spotkanie ;) 98 dni? Minie jak z bicza strzelił.! Czekam na kolejne dobre wiadomości ;)

    OdpowiedzUsuń