wtorek, 1 maja 2012

77

Dzieli nas tysiące kilometrów, ale ja będę silna dla Ciebie, dla nas, nie poddam się nigdy! Nigdy w nas nie zwątpię! Obiecuję! jejku tak cholernie tęsknie, a to dopiero 3 dni... a przede mną, przed nami 3 miesiące. Ale to nic. Nie ma takiej siły, która odebrała by mi moja wiarę i nadzieję. Ciągle powtarzam sobie, że pojechałeś zarabiać, by spełniać swoje i po części moje marzenia. O pięknym ślubie, o pięknej białej sukni, o to by nigdy niczego nam w przyszłości nie brakowało. Trzymam kciuki za Ciebie, by Ci się udało, a modlę się o to byśmy my dali radę, by każdy jeden Twój wyjazd nie był dla mnie tragedią, a nadzieją na coś lepszego. Obiecuję czekać tu, tęsknić cholernie, kochać z dnia na dzień co raz mocniej. "Nie martw się Skarbie, bo ja jestem tylko Twój i tylko dla Ciebie"- kocham te zdanie ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz